I thought it was a love story but you don't want to get involved




Känner mig duktig som gick upp tidigt för att vara och släppa ut hästarna 7^^,

Iallafall så började jag att rida Tingis barbacka i skogen i typ 40 minuter, skrittade bara så de fick som bli hennes vilodag:) Har inte så mycke mer att säga om de eftersom hon skötte sig heeelt exemplariskt!

Sen så red jag Gucci runt sjön:) De var första gången han gick den vägen och han skötte sig också suuper! Han bara gick på och var inte ett dugg fånig eller nått! Inte för att han brukar vara de men ändå(A)
Så jag joggade honom runt sjön iallfall och han tyckte de var skönt att få komma ut iallfall de märktes:)

Iallfall så fick jag skjuts hem av morfar sen vid halv 12 så nu har jag duschat och fått på mig lite rena kläder och smink så nu känner jag mig redo för dagen!:)

Ska ju vara med Becca idag som kommer nångång, tror hon har sovit hos Joel och hon visste inte när hon skulle fara men vi ser juu, nån gång kommer hon nog.

Annars så ska jag gå ut med hunden om en timma och sen såå... jaa får vi helt enkelt see ^^,



Skrutt när vi kom 3a i vindeln :)<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback