If you don't know me, don't judge me

Ååååhh, hade skrivit värsta långa inlägget och sen ba försvann allting-.-'

Iallfall är hästarna inpackade, ridna och står i sina boxar och verkar trivas rätt bra.

Är laddad inför imorn och hoppas på att vi alla 3 kan prestera på topp! Men underlaget är typ stenhårt vilket jag verkligen inte gillar!! Hoppas de harvar till de eller nått...Tingis hatar hårt underlag.
Känner att jag börjar få lite prestations ångest inför imorn med Tingis. Vill verkligen att de ska gå så bra!
Att hon ska vara på topp och visa alla att nu fan är vi tillbaka.
Vill verkligen inte ha några förväntningar men nu när jag vet hur bra hon har gått på träning kan man ju inte heller bara förneka känslan av att de borde gå bra... för egentligen borde de väll ingenting? Jag vet ju själv att hon kan ändra sig från ena sekunden till den andra så jag vill inte hoppas på någonting. Det enda jag vill är att komma runt banan punkt slut! Sen bryr jag mig inte så mycket om resten (eller joo de gör jag ju men ändå ).

Näe snart är det dags att fara ut och kvällshöa vi hörs imorn eftertävlingen!!<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback