I'm sorry I broke you'r dream, but really I'm not

Gårdagen var riktigt underbar och spenderades ju med världens bästa Manda!
Gick på stan först och blev lite shopping, sen blev de middag och sen märkte man att man spenderat nästan 4 siffrigt belopp vilket inte riktigt var meningen men som tur är kommer min lön och mitt barnbridrag om 2 veckor:)

Filmen, Jag Saknar Dig var faktiskt bra ändå, hade inga större förhoppningar men den var fin och sorglig så jag och Manda gav den 3,5 av 5, så den var sevärd!:)

Sen skulle vi ju ta bussen hem men märkte att den inte gick förän om 20 minuter så vi bestämde oss för att börja gå hemmåt och sen hoppa på bussen på vägen, de var ganska mysigt att gå där i stan när de var mörkt och öde, dimmigt och med en stor lysande fullmåne. Sen när vi kom hem tog vi moppen hem till Manda sen:) Snacka om läskigt att köra i dimman man såg verkligen ingenting!!

Iallafall är jag hemma nu och ska snart fara till stallet har båda idag så ska rida Gucci en stund på banan och sen rida ut med Tingis:)

Men off I goo!!:)


haha igåårrr eller? :]






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback