I'm watching you fade

Asså Boxercise måste vara de sjukt roligaste och jobbigaste jag prövat på i hela mitt liv!!
De var verkligen helt sjukt jobbigt och man kände hur man fick världens mjölksyra i armarna efter ett tag och de var bara att fortsätta jobba på och jag känner mig riktigt taggad på att fara tillbaka dit igen!:D

Hhahah, fast de jobbigaste var när man stod och höll på och så var man verkligen heeelt slut och sen slängde man en snabb blick på klockan och märker att de är nästan 40 minuter kvar! Då trodde jag nästan att jag skulle dö men de var bara att fortsätta kämpa och när man väl kom in i rytmen så kändes de bra igen^^,

Boxning är verkligen min typ av träning! För de är verkligen gryyymt kul!:D


 Iallfall så idag blir de att fara ut till stallet och rida Tingis på banan efter skolan. Ska trimma igenom hene nu eftersom hon har tagit de lugnt i stortsätt hela veckan:) Gucci får nog vila tror jag, eller så får han också gå en sväng på banan de beror lite påå.

Ska också vara med Manda på kvällen och hon ska sova hos mig så de blir nog suuper!:)

                                               






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback