It doesn't hurt me that much anymore

Jobbig och långtråkig idag på skolan, kom hem vid 20 över 3, fick skjuts ut av morfar till stallet med Maja vid 4.
Kände mig allmänt jättestressad eftersom jag har prov imorn och Gucci var cp dryg och ville inte ta min skänkel och inte blev de bättre av att jag ville skynda om heller.
Sen hade jag insläpp och de gick snabbt.
Moppade sedan hem på min låne moppe och har försökt plugga lite till mitt Afrika Kartprov men jag tänkte att innan jag börjar plugga huvudstäder måste jag iallfall lära mig vars alla länder ligger och de är de jag ska göra nu, De är ett sorts "spel" man spelar på internet så jag ska sluta blogga nu och träna till mitt prov! (A)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback