Jag hatar att jag älskar dig för du bara förstör

Kom hem från skolan för 40 minuter sedan och har hunnit gå en sväng med hunden och sitter nu och käkar middag nr 1 innan jag far ut till stallet, rider bägge hästarna, putsar och packar inför lycksele och imorn far vi!!!!!

Är så galet sjukt mega taggad nu och jag hoppas verkligen att bägge är på hugget vilket jag tror att de är!:) Går de super med Gucci kanske jag debuterar L:B beror helt på hur han uppför sig och hur jag rider(A) Tingis vill jag verkligen att de ska gå bra för men jag vågar inte hoppas på någonting är bara så rädd att bli besviken då.

Men nu har jag inte tid att sitta mer vid datorn måste göra en packlista innan jag far ut till hästarna.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback