No I wont be controlled

Slutade 10.55 idag! Inte helt fel de inte!
Har ju hoppträning med Gucci ikväll så ska fara ut till Tingis vid 4 å rida henne innan vi drar in till hippo :)
Förhoppningsvis sköter sig lillen idag och är lite mer uppmärksam på mig idag en förra träningen.

Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik och har nyss ätit en liten ynklig 3 grönsakers sallad ( eller oliver räknas väll kanske inte som en grönsak? ) men iallfall så har jag inga planer på att göra något speciellt innan stallet och de kan vara väldigt skönt att bara slappa. Funderar även på att ta en power nap efter min otroligt dåliga natts sömn! Usch har legat och vridit mig hela natten..

Känner mig sjukligt mega taggad på Lycksele tävlingen nästa helg och jag kan nästan inte ens tänka mig att Tingis inte skulle gå bra! Jag vet att jag absoult inte vill ha några förväntingar men eftersom de har gått så himla bra på träningarna och känslan har varit underbar så känns de nästan omöjligt att de inte skulle kunna göra de nu.. Men jag vågar verkligen inte hoppas på någonting, jag ska bara försöka komma runt banan och känns de inte bra tänker jag avbryta!
Med Gucci däremot har jag stora förhoppningar på en nolla och känns de super funderar jag på att debutera L:B istället för en L:c+5(A) De känns inte helt omöjligt att de skulle gå faktiskt så vi får väll helt enkelt se(A)

Näe nu ska jag hitta på nått att göra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback