No one's gonna love you when you'r old

Nu när jag har lite bloggtorka så tänkte jag, varför inte skriva 5 saker om mig själv?

1. Jag har velat ha en egen ponny enda sedan jag var 7 år, då tyckte jag att "vadå inte redo för en egen häst? Jag kan ju faktiskt borsta en häst, nästan tränsa och sadla själv, jag kan rida i skritt och trav utan ledare och jag kan hoppa (en bom)" Hehe tack gode gud för att jag inte fick en ponny då, haha hade ju aldrig funkat!:P

2. Jag önskar att jag hade mer tid och pengar för då skulle jag vilja ägna mig åt att köra Cross, eller hålla på med någon kampsport, vet inte riktigt varför men de verkar bara vara så grymt kul!

3. Jag skulle vilja vara bra på att dansa, typ som dom på So You Think You Can Dance, verkligen hur häftigt som helst, vilken grym kroppskontroll!

4. Jag gillar att sjunga, men är inte speciellt bra. När jag var mindre ( typ 5an? ) gick jag faktiskt i sång men jag gick bara nån termin, fick inte sjunga speciellt roliga låtar eller sånt, kände att jag inte riktigt passade in men ska jag vara ärlig var jag iallfall en av de bättre som gick i den gruppen, alla var ganska dåliga faktiskt(A)

5. Om jag fick bestämma skulle man få tävla ponny hela livet! Bara för att man blir 18 så tycker jag inte att de måste innebära att man måste gå över till storhäst ifall man vill tävla och inte är för lång för ponny. Som jag som kommer kunna rida C-ponny hela livet måste sen gå upp till storhäst för att jag är för gammal! De är ju inte rättvist tycker jag!

Vad tycker ni?

 Fortsätta skriva 5 saker om mig själv varje vecka tills jag inte kommer på nått mer att skriva om?(A)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback