Past you'r lips there's more anger than laughter

Snacka om att den här dagen inte har varit min!

För de första har de ösregnat idag också... igen! Haha sen på lunchen så fick jag en helkrydd burk över mig(A)
Adde skulle gå förbi och låssas kasta den mot mig och då for locket upp och all krydda flög ut på mig. Hhaahha, jag höll på att garva ihjäl mig och sen har jag gått runt och luktat som kryddhylla hela dan.
Sen var vi tvugna att ha orientering i ösregnet och jag hittade först inte min första kontroll och fick springa 3 varv runt i en cirkel i leran tills jag gav upp och sprang mot min andra kontroll som var på andra sidan en bäck, men där var ju allt översvämmat så jag fick gå igenom de översvämmande med vatten upp till knäna, fått en fet pisksnärt i ansiktet av en gran och blivit allmänt genom lerig! Snacka om så långt ifrån kul som möjligt!:O 

haha fast nu när jag läser de jag skrivit så låter de faktiskt ganska kul, så länge man inte upplever de själv^^,

Är ju som sagt hästledig idag och mellan klockan halv 8 och halv 9 äre träning på boxercise som gäller jag snacka om att jag kommer dö! Fy tusan vad jobbigt de kommer bli men samtidigt riktigt kul!:)

 Ge mig sommareen tillbaaaka!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback