Precis sådär äckligt perfekt

Skoldagarna rinner förbi utan att jag riktigt hinner greppa de. Men samtidigt känns de skönt.

Iallafall hade vi inte så många lektioner idag och de flesta av de ganska slappa (Mitt schema kanske inte är så dumt ändå?)

Iallafall hoppträning ikväll med Tingis, Lilla Röda Nakenråttan ( hahaha snyggt namn! ) och de kommer förhoppningsvis gå super!:D
Har jag tur kanske pappa filmar lite mer också :)

Ska snart städa upp på mitt rum, soffan är fortfarande utbäddad sen Manda sov här i lördags<3






Måste bara säga att det är så kul att du har en blogg så att vi kan följa dej och gucci i träning och tävling. verkligen roligt att du lägger ut så mycket!

2011-09-06 » 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback