And I don't even know why

Hoppträningen med Gucci gick bara bra, kommer helt klart fortsätta hoppa på det där bettet:)
Började hoppa fram på en upphöjd bom på en 8 volt. Det gick bra men lite problem med avsprånget ibland att vi kom stort men annars bra. Sen höjde vi upp den lite eftersom och avslutade den på kanske 1m-110.
Sen så hoppade vi en kort bana på 4a hinder, Långsida oxer, snett igenom räcke räcke 3 stora språng eller 4a korta och sen andra långsidan oxer.
Fick inte riktigt ihop avsprången i början så vi kom nära på några hinder men när vi tog om banan så vågade jag trycka på mer och han hoppade riktigt fint. Hoppade banan kanske 3-4 gånger och avslutade den på 1m-110.
Eldprovet blev ju då att hoppa räcke räcke linjen och först kunna lägga in 4 galoppsprång tillbaka och sen 3 stora, men det gick faktiskt jättebra! Jag fick tillbaka honom direkt efter första hindret och vi behövde inte alls ha dragkamp så jag är riktigt nöjd!
Jag tror det kommer blir riktigt bra på det där bettet med mera träning:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback