And I wont be there

Hyfsat chill skoldag idag men usch så trött man var! Vet inte riktigt varför eftersom jag la mig tidigt men är ofta trött, håller ju igång hela dagarna^^.
Iallfall så har jag tränat nu när jag kom hem. Tränade hemma så blev att cykla 1m på träningscykeln till musik och jag kan säga att min musik går inte precis i ett lugnt tempo så satan vad man får trampa snabbt och jobbigt var det! Sen körde jag lite mage med nån liten blå sak vi har hemma och sen gjorde jag upphopp tills jag inte kunde hoppa längre, så nu känner jag mig nöjd!:)
Maja är ute och rider Gucci nu och när hon är klar ska jag ta in och rida Tingis och sen släppa in hästarna:)
Imorn så drar vi in de till Surf och rider i ridhus vilket känns riktigt kul!:) Maja rider då Tingis och jag rider Gucci, vill trimma igenom honom till helgen. Har inte fått svar från Sundsvall än så jag får väll försöka ringa de igen ikväll. Ringde 3 gånger igår och mailade också utan resultat. Irriterande!
Bjuder på en grymlåt och tänk er att cykla i takt till den här!(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback