Gucci L:b i Sundsvall

Det gick väll inte precis sådär superbra idag. Hästen är fin men problemet sitter i mig!
Jag rider ju inte!
Iallafall så hoppade han jättefint på 1an 2an 3an och sen till 4an kom ur snabb sväng och där sitter jag och gör ingenting och då blire såklart ett stopp. Sen hoppade han fint när jag tog om det och sen hoppade han fint genom kombinationen och jättebra på trippeln sen, kom nära till 7an och sen var det snäv sväng till sista i grunden 8an. I landningen kom vi i korsgalopp och jag fick aldrig fram honom och sen så vill jag trycka av honom stort utan tryck eller någonting så det blir självklart ett stopp till.
Han känns fin och sådär men jag rider ju så dåligt och får inte igång honom. Jag är så extremt passiv, jag måste bli mer på!
Näe ska ladda om inför imorn nu och då jävlar ska jag rida!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback