I should have known

Somsagt blev en bra dag idag som jag hade trott!
Var ju med Manda på dagen och möttes upp på stan men eftersom det är röd dag så var typ allt stängt så det blev att dra hem till henne och chilla istället:) Bland annat spenderades mycket tid framför datorn och fick massa hår insperation! Men har bestämt mig för att vara blond resten av sommaren och sen ser vi vad jag får för färg på håret sen (A)
Sen blev det ju bortbjuden på middag hos magnussons vilket var trevligt!
Är nyss hemkommen och planerar att krypa i säng snart.
Åker ju till Sundsvall imorn runt 2-3 tiden och innan dess ska allt packas och fixas och sen hoppas vi på att Gucci kan stå snällt i transporten trotts att han är själv. Annars blir det ju liiite jobbigt kan man ju lugnt säga!
Men det löser sig nog. Han har ju åkt själv tidigare men det var ju somsagt ett tag sedan..
Näe ska försöka hinna uppdatera någon gång innan jag åker, få se om jag är generös och lägger upp några tidsinställda:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback