I wrote this song, so you would know

Ändrar om mina planer.
Blir att rida ikväll istället, dels för att om jag rider på morgonen så kommer jag måsta ha svintråkigt ikväll och dels för att det regnar/snöar ute. Ska vara på hippo vid 3 och träffa Eva och blir att åka med mamma in till stan vid halv 12 och eftersom det inte går några bussarn funderar jag på att gå från stan till hippo. Det är inte sådär jättelångt faktiskt, kanske inte sådär jättekul med tanke på vädret men men.

Har också bokat in träning med Gucci på söndag klockan 14 för Sussi för nu ska det bli bra.
Har även funderingar på att pröva byta lite bett på honom igen, för jag tycker inte han funkar sådär jättebra på gummit. Det känns för tjockt för honom och han blir seg i munnen. Får helt enkelt se vad som händer. Är ju ingen tävling förän V.19 med honom så innan blir det att träna ihop oss mer.
Vi ska fixa det här, Jag ska fixa det här!





de klart att du fixar!

2012-04-10 » 12:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback