Not all the way through

Trådlöst internet på hotellet kan man ju inte säga nej till! Datorn fick helt enkelt följa med(A)
Bilresan ner gick bara bra, lill pojken var hur duktig som helst och har knappt gjort ett ljud ifrån sig på hela vägen.
När vi kom fram så for jag ut och skrittade en sväng innan han fick komma in i boxen och få insläppshö och sånt:)
Ska åka tillbaka om ett tag och kvälls höa men han verkade väldigt nöjd ändå.
Imorn blire att gå upp runt halv 7 då vår frukost kommer. Första start imorn är 9 och det är 36 stycken före mig sammanlagt.
Näe nu ska jag se ett avsnitt av Misfits innan det blir att åka iväg, önska mig lycka till så uppdaterar jag imorn!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback