Och alla de som jag inte har än

Är bara så sjukligt glad över att vi slutade tidigt idag för jag har nämligen fått Majas äckel förkylning, ont i halsen, feber och typ hostar upp lungorna.. Inte kul!
Har iallfall ätit ipren och lyckats vara aktiv i stallet. Blev att göra hela stallet och sen fara ut och rida Gucci på pelhamet mot stöcke pf. Känns bra att jag tog pelhamet eftersom han verkligen var på idag. Han fick ju vila igår och idag var han jättepigg och när han är jättepigg blir han lätt uppstressad och dryg. Fick säga åt honom ett par gånger och vara väldigt bestämd med honom men annars var han fin. Drog iväg lite i början av galopperna men han kunde gå ganska så samlat när jag plockade ihop honom men jag fick jobba för det.
Efter den ridturen så kunde jag typ inte andas och det gjorde galet ont i halsen men det var bara att köra på och gå ut å gå med Tingis, hon var pigg och glad och tyckte det var kul att komma ut, fina flickan.
Näe nu ska jag försöka hålla mig vaken till minst 9 och sen ska jag sova och försöka bli frisk, har INTE tid att bli sjuk!
gamm bild från 09






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback