Run away

Har varit bra och träffa Eva idag och vi har kommit fram till att jag ska sluta planera så mycket. För det är min planering som förstör eftersom jag planerar och tänker för mycket.
Jag planerar upp i minsta detalj hur ritten ska gå och när någonting i min plan går fel så blir allting fel och dåligt eftersom jag inte hinner planera om under rittens gång och det är då jag fattar dumma och oigenomtänkta beslut som jag ångrar efteråt. Därför måste jag sluta planera upp allt och bara ta hinder för hinder. Fokusera på ett hinder i taget. Jag måste helt enkelt hitta tillbaka till min ridning och ändra min tankegång!

När jag kom hem for jag ut med Tingis som var grinig och tyckte inte alls att det var speciellt kul att fara ut själv i det äckliga regn/snö blåst vädret. Så vi stod och studsade ett tag men lite inslag av bakut sparkar, bockningar och söta små halvstegringar. Haha hon är så otroligt grinig ibland och man kan inte göra annat än att skratta åt henne.
Men på hemvägen var hon jättesnäll och kunde gå hur fint som helst som vanligt ;)

Det här är ett typiskt moment jag brukar skriva "imorn planerar jag att" men det kommer jag inte göra för jag ska inte planera alls, jag ska helt enkelt ta dagen som den kommer, precis som jag ska jobba på med Gucci så likabra att ändra sin tankegång gällade nästan allt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback