The fight never ends

Planerna för imorgon blir att rida ut på Tingis på morgonen sen duscha och göra mig i ordning eftersom jag tar bussen till stan och träffar Manda, sen kommer MaPa och plockar upp mig någongång innan 6 eftersom vi ska på middag hos Magnussons. Känns som det kommer bli en bra dag imorn, eftersom jag har saker att göra(A)
Sen på lördag blir det bara att packa och fixa inför tävlingen och sen åker jag och pappa någon gång runt 2 tiden. Då lär vi vara framme vid 6. Då blire helt enkelt att packa ur alla grejer och fara ut och skritta Gucci som då stått still väldigt länge. Sen blir det helt enkelt en rolig tävlingshelg!:)
Nu blire att plocka in hästarna!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback