The game is on

Sådär jag nu är måndagen snart avklarad och jag har en känsla av att veckan kommer att gå snabbt.
Imorn slutar jag 15.15 blir att försöka vara snabb och hinna med 18 över bussen till stan, möta upp Manda och gymma. Sen blir det buss hem och ta hand om hästarna. Gucci får vila imorn och jag ska ut i skogen och skritta Tingis.

Mamma har ringt och pratat med Birger och vi har en tid på onsdag klockan 13.15.
Det känns jobbigt men samtidigt vet jag att det är något som måste göras, för hur ska man annars veta?
Jag hoppas verkligen inte att det är något, att Tingis kanske bara inte kommit igång på tävling än, att det blir bättre när vi kommer ut och säsongen börjar ordentligt.
Men nu är det bara att bita ihop och se vad som händer helt enkelt.





ni har inte funderat på att låta en kiropraktor eller liknande kolla upp henne? hon behöver ju inte vara halt, utan det kan sitta i musklerpartier eller ryggen, bäckenet osv. i vissa fall kan problemet visas som hälta eller missnöje hos hästen vilket en kiropraktor kan rätta till. billigare än ett veterinärbesök också. bara ett tips om ni inte får bukt med problemet :)

2012-04-17 » 08:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback