We'll meet again

Har varit en bra dag hittills, förutom att jag och moppen dejtade asfalten en stund på morgonen-.-
Satans jävla isfläckar!
Men det var inte mitt fel den här gången heller!(A)
Vi kom ur en sväng och sen skulle jag bara räta ut moppen innan jag skulle svänga in i en rondell och sen så ville inte riktigt bakdelen följa med och ställde sig på tvären och sen försökte jag styra upp den igen och då svängde den ut åt andra hållet innan den bestämde sig för att lägga sig platt längst marken-.-
Som tur är hade jag ju lite bättre kläder än sist, så jag klarade mig bara fint, men känner hur ett dunder blåmärke växer fram på höger knä.
Iallfall så var det bara att släpa upp äckel moppen från marken och fortsätta till jobbet. Tur att jag åkte i tidigt för jag han i tid!:)

Nu ska jag sega till ungefär 4 innan jag ska rida båda hästarna, Tingis ska bara få gå på vägarna i alla gångarter och ska rida Gucci på banan, funderar på att rida honom på pelhamet, för då kan jag vara riktigt lätt i handen och bara jobba med sätet, Han är ju ganska seg i munnen annars :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback