Do it now, remember it later

Då har denna dag snart passerat, blev att ta en power nap innan middag och oj vad skönt de va!
Imorn blir det då att dra in till stan och gymma vid 1 och innan de ska jag fara ut och jogga Tingis litegrann för på eftermiddagen ska de börja regna.
Känner att nu när skolan drar igång och allting ska jag verkligen ta tag i mitt gymmande! Har blivit så lat på senaste tiden, så nu på måndag ska jag börja ta tag i mig själv och sluta äta massa onyttigheter ( är förmodligen 3757295 gången jag säger det, hehe ) och sen börja gymma åtminstånde 2 dagar i veckan!
Tisdagar och torsdagar verkar som passande dagar för tillfället och sen så ska jag nog träna hemma nån dag under helgen också, Nu SKA det bli slut på slöandet!

Bjuder på nån konstig gif som jag gjorde för nån dag sedan, vette tusan vad som hände med färgerna mende blev ganska coolt^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback