I never thought that you would stay

Kände mig så grymt less imorse när jag kom till skolan och fick veta att första lektionen var inställd. Det betyder alltså att jag klev upp klockan 6 helt i onödan! Jag hade kunnat sova till 8...
Annars har dagen flytit på snabbt och efter skolan hängde jag, manda, pontus och patric i stan ett tag. Vi gjorde inget speciellt förutom att äta och frysa för det är inte varmt idag!
Är nu hemma, hästarna har vilo dag och jag har tagit en varm dusch, tvättat bort äckligt smink och gosat ihop mig i min one piece ^^,
 
Imorn väntas en ny skoldag då jag faktiskt har en riktigt lång dag, börjar 8.20 slutar 15.40 och efter det blir det att dra och gymma, känns super att komma igång igen!
Maja och hennes kompis Emma skulle fara ut och skritta imorn så blir hästledig igen, men då blir det istället att ta båda på onsdag men det gör inget!:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback