I think I saw you in my sleep darling

Är ganska nyss hemkommen ifrån stan och det var riktigt mycket folk där idag eftersom de är grymt väder och sen är det volleyboll turnering i stan. 
Hade inte tänkt köpa någonting förutom en ny eyeliner men råkade ju bli lite andra saker också, som ett nytt linne, en army jacket  ett par tights och en topp.
Gymmade en stund innan jag åkte hem och motivationen var verkligen sämst och det gick extremt tungt.
Har nu duschat och ska käka lunch nu, Maja tar Gucci idag och jag tror Tingis får vila, sen ikväll ska vi tvätta upp Smutsgris Gucci och sen packar jag och putsar allt inför imorn! 
 

Här är en gif på de jag köpte idag, fast glömde toppen då(A)
 





åh, as snygg jacka! :D

2012-08-10 » 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback