If you cant hang then there's the door

Tog mig friheten att ge mig själv en behövlig sovmorgon, vaknade för en halvtimma sedan.
Igår så kom våran nya hyresgäst hit med sin häst Kaffal, en gammal arab valack. Han går nu i en avdelad hage och jag hoppas att han kommer att komma överens med våra andra hästar:)
Idag ska jag fara ut och rida Tingis och sen vid 15.30 har vi tid för Gucci hos vetrinären!
Ska bli extremt intressant att se vad vi får fram för något för det låter så himla ologiskt att det skulle komma från ridningen under den korta perioden mellan stöcke och vindeln när han till och med fick ta det lugnt då! Men jag har verkligen ingen aning så det ska jätteskönt att förmodligen kunna fastställa något!
Blir helt enkelt en intressant dag!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback