Time's running out

Idag hade vi som de första riktiga lektionerna, inte för att vi gjorde speciellt mycket, typ gick igenom vad vi ska jobba med, tror faktiskt att det kan bli bra.
Slutade vid halv 3 och var en liten stund med Manda och Pontus innan jag och Manda drog och gymmade ett tag.
Kom hem och for ut och red Tingis och sen gick jag en promenad med Gucci :)
Tänkte svara på fråga jag fått.
När/ ifall Tingis nu blir såld så kommer det förmodligen bli en ny ponny men det kommer att bli min lillasysters ponny.
 
Just nu känns det verkligen extremt tungt och jag vill helst inte tänka på det, men det är som det är helt enkelt...
 





varför ska hon säljas?

2012-08-22 » 21:18:28

varför ska hon säljas?

2012-08-22 » 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback