We are the children that fell from grace

Ute är det vaarmt och jag har legat ute ganska mycket idag och ska snart gå ut igen, kände att jag behövde en liten sol paus:)
Just nu är jag ganska irriterad över att jag inte hittar min överföringskabel till mobilen samtidigt som jag lägger upp lite planer inför imorn.
Ikväll ska vi iallfall köra in Tingis till hippo och jag ska hålla lektion för Maja, eftersom hon eventuellt ska va med och dressyrtävla Tingis på surf nångång i september. Hon skulle egentligen ha ridit Gucci men nu blev det inte så, 
Men kan ju va bra och få nå resultat på Tingis...

Näe nu ska jag gå ut och sola igen och sen får vi se om jag kanske bestämmer mig för att töja upp örat de eventuellt sista millimetrarna, ligger nu på 8 mm och ska byta upp mig till en 10a, förmodligen stannar jag där också men man vet ju aldrig^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback