Bring it on I'v got nothing to lose

Hatar den här jävla kylan!! Det går ju typ inte att rida ute när de är så här kallt...
Man skulle ju inte tacka nej till ett ridhus just nu!
Imorn planeras iallfall att trotsa kylan och fara ut i skogen ändå. Det måste jag!

Har iallfall börjat planera upp tävlingssäsongen som just nu ser ut att bli såhär:
V.9 tävling i övik, vet inte riktigt vilka klasser man kan rida men blir förmodligen L:c L:b med båda.
V.11 tävling på surf, L:c L:b med båda
V.12 tävling i skellefteå, L:c L:b med båda första dagen och L:c L:b med Gucci andra dagen och L:b med Tingis men går hon super dagen innan stryker jag L:bn och hoppar L:a istället! (hoppar bara en klass med henne andra dagen eftersom hon brukar gå bäst första dagen)

Sen vill jag åka till sundsvall V.14 men det beror lite på eftersom det är ganska långt dit och dit är dyrt! Men jag hoppas iallafall^^
Känner mig så extremt taggad på att tävlingssäsongen ska börja igen att du vill jag bara ut och köra!!
Nu ska vi allt visa de att jag och Tingis är tillbaka och att man inte ska räkna bort Gucci helt och hållet!
NU KÖR VI!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback