I keep dancing on my own

Efter en dag som började med en härlig barbacka tur i skogen och sedan innehöll tak skottning och tv tittande från göteborg horse show så har jag nu segat ihop ett tag i sängen med massa kläder och mitt täcke eftersom jag typ fryser och hackar tänder:S Känns ju inte läge alls att bli sjuk och få feber kan man ju säga!

Fick iallfall en fråga vad jag har sökt för gymnasie linje och efter att ha haft jordens beslutsångest ett tag och velat fram och tillbaka så blev det Sam beteendevetenskap som första handsval på draggen:) Som andra och tredje blev det frisör och natursam, båda på draggen men jag bestämt att ifall jag av någon konstig anledning inte skulle ta  mig in på mitt första val så tänker jag inte gå alls. Då tänker jag istället ta ett år "ledigt" och jobba och söka om sen till nästa år, för när man äntligen får chansen att välja och "göra något som man vill" så tänker jag ju inte gå ifall jag inte får de^^
Näe nu ska vi snart ta in hästarna och äta middag:)





Hello, vilken finfin blogg! :D

Kom in till oss kanske, bloglovinbyte? ;)

kram!

2012-02-26 » 19:18:27

vad sägs om en frågestund?;)

2012-02-27 » 13:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback