I'll keep my word

Dagens nationella skrivuppgift kändes verkligen miljoner gånger bättre än läsförståelsen:)
Valde att skriva ett bidrag till en antologi med temat, när tiden stannar. Det kändes ganska enkelt och jag hoppas på ett bra betyg, men man vet ju aldrig^^,

Blev en tur ner till ridbanan idag igen och idag red jag Gucci.
Försökte få honom att komma igenom i sidorna mer och sluta försöka bita fast i vänster tygeln som han lätt gör och jag tycker det gick riktigt bra, det svåra är bara att aktivera bakdelen på honom utan att han ska öka farten eller stressa upp sig när man sätter tryck i honom. Men jag är helt enkelt riktigt nöjd!:) Maja red ju Tingis och verkade nöjd med henne också så det är ju bra:)
Imorn blire att fara ut i skogen med de eftersom på lördag blir det hoppträning med båda i Wassermans ridhus i strand, ska bli riktigt kul!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback