It will bring us to our knees

Börjar om sisådär 40 minuter och fördriver tid med lite underbar musik och dator:)
Kände imorse att jag kanske måste in förskaffa mig en större väska då den blev lite smått överfull när man proppade i träningskläder, dator och andra småsaker i den... Haha har en känsla av att jag inte kommer kunna räkna ut hur man ska få upp dörren till lokalen^^.
Man fick ett kort som man ska dra i kortläsaren högst upp men vad jag kunde se så fanns det ingenstans att dra det där jäkla kortet... lovar det kommer sluta med att jag står där som en idiot och rycker i dörren istället tills en vänlig skäl kommer och öppnar -.-'
Ikväll blire ju som sagt trim på banan och ska förmodligen rida Tingis så det blir att jobba med sidorna på henne idag och träna lite gångarts ökningar och minskingar:)
Det blir nog braaa(a)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback