So put your hands up high an reach for the skylight

Blev att hoppa en linje idag på banan räcke räcke 21 meter precis en sån som jag hoppade förra hoppträningen när de gick dåligt med Gucci:)
Den här gången gick det mycket bättre och jag kunde sätta bra tryck i honom och han hoppade fint, avslutade linjen med honom på kanske 90-95 och hoppade bara ena räcket sen 2 språng på kanske 1m-105 och det gick bara super! Han hoppade riktigt fint då!
Sen så hoppade jag Tingis likadant och vi avslutade på kanske 95 på linjen gick jättebra med henne:) Haha fast jag ramlade faktiskt av henne idag:P Vi kom inte helt överens om avståndet då hon drog iväg och jag ville få in ett till galoppsprång och hon tyckte att wiihoo nu hoppar jag av så hon hoppade ett jättesprång och sen klängde jag fast runt halsen och gjorde ett litet snyggt avhopp och landade på fötterna^^, Hihi nu förtiden om jag håller på att åka av lyckas jag alltid klamra mig fast och mer hoppa av(A)
Men jag är jättenöjd med båda och ska bli super att hoppträna nu på lördag igen!:)

haha kom att tänka på att jag faktiskt aldrig har gjort illa mig riktigt när jag ramlat av. Och troo mig jag har rammlat av MASSOR av gånger^^ Haha jag har flygit in i väggar, kraschat igenom hinder, gjort volter, landat på nacken, huvudet och revbenen över en bom men aldrig riktigt slagit mig. Jag har alltid bara studsat upp och varit sur på mig själv för att jag inte suttit kvar och sen hoppar jag upp igen:P
Det värsta jag kan komma på att jag slagit mig var när jag flög av Tingis på Grubbe när jag red henne på åkern med hacket dagen innan tävlingen som vi debuterade L:a i och då kom vi galopperande och sen sluttade de lite nedför och då drog hon iväg och började bocka och sen tvärstannade hon och då gjorde jag en riktigt fin volt och landade på nacken och skrapade upp hela ryggen, men annars mådde jag helt bra fast jag var ganska irriterad på Röd som stod med huvudet nedkört i gräset och såg hel nöjd ut...
BTW en fråga till mina läsare, vilken är eran värsta avfallning?
Näe nu ska jag ta en tidigkväll gooonatt<3





» Vicky

Värsta är nog när jag och Kudden gick omkull i somras mitt i en serie och landa över två sockerbitshinder.



"Våldsammaste" var nog haha gymkana när jag var asliten och skulle hoppa blue eye men hade knappt kommit upp innan han hoppade, då landa jag på armbågen och fick en tendeeens till spricka och en inre blödning i armen haha.



OCH alla här vet nog hur många gånger jag ramlat av. 100 är passerat för längesen ...

2012-02-20 » 23:14:15

Gillar bilden på dej och gucci. ser ut att ni kan hoppa riktigt högt!!

2012-02-21 » 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback