Stand by me

Är hemma nu efter en härlig tjejkväll hos Manda igår, vi färgade typ hår hela kvällen:P
Först så slingade vi Mandas hår med ett sling blond paket och ljusade upp hennes över hår och sen drog vi en tjock slinga i underhåret som fick sitta i typ en timme å blekas rejält så den rosa färgen kunde fästas sen^^
Sen så färgade vi mitt underhår rosa :P
Manda har bara en slinga rosa och jag har typ hela underhåret.
Kände mig lite sådär impulsiv för ett par dagar sedan och beställde hem rosa hårfärg från shock.
Det lär ju inte sitta sådär jättebra eftersom det är en onaturligfärg men vi får väll se, har ett paket till med färg ifall jag vill färga på sen(A)

Idag blire iallfall att fara ut å skritta hästarna i skogen, blir myysigt då det är underbart väder ute idag!
kände mig impulsiv så nu har man rosa underhår;)





eh eh ,zoes färg sattes i i november ( sån från Shock) den sitter som fastlimmad. hon hade klarröd, efter en timmes avblekning var den ff ljusrosa...

2012-02-12 » 18:30:32

Faster C:

Röd färg innehåller sjukt mycket pigment



ps. Såg att du använder Stargazer: den färgen har jag hört sitter jättedåligt

2012-02-12 » 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback