We don't belong to anyone

gaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, har så tråkigt just nu att jag döööööööööööööööör!!! Jag kommer snart att börja klättra på väggarna om inget händer snart!!
Släppte ut hästarna vid halv 11 och då var de minsann taggade på att gå ut och for iväg som så yrväder när jag släppte de i hagen och rullade sig lite överallt, sötnosar<3
Haha sen kom grannen ut och startade sin skoter och då jäklar blev det fart på hästarna som har fått dagens motion genom att galoppera omkring i hagen och kört lite flygande trav med svansarna i vädret samtidigt som de håller huvudet högt och fynser. Se så bra det är att ha grannar med skotrar:P
Men jag kommer nog ändå skritta runt de lite grann på åkern sen innan jag tar in de och om jag har tur håller jag på att övertyga pappa att pröva skritta Gucci^^, Han börjar ju faktiskt bli lite småsugen ;)
Näe jag ska väll försöka aktivera mig genom att plugga mer till mitt so jävla ekonomi äckelprov...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback