We sailed across the ocean

Onsdagar är verkligen den drygaste dagen på hela skolveckan eftersom vi har så långa dryga lektioner just denna dag. Men eftersom jag har eget val på elevensval så fick jag sluta tidigare vilket uppskattades rejäält!
Så blev att komma hem och slänga i sig lite mat och sen ut och göra klart stallet så när Maja kom hem vare bara att fara ut och rida:)
Jag red Gucci och det gick rätt bra ändå. Han var betydligt duktigare än sist då han var hemsk och idag så små stegrade han bara lite men drog inte iväg in i någon skog eller någonting, men det gällde bara att vara lugn och prata med honom och övertyga honom om att han verkligen ska gå frammåt och tillsist kom i förbi och det tog inte alls speciellt långtid:) Resten av turen gick bara bra!

Nu funderar jag på att redigera lite bilder som jag fotade idag när jag kom hem från skolan, så vi får väll se ifall de blir bra så kanske jag lägger upp någon, hörs!:)





När kan ni börja träna vid klubben igen då? med tanke på kvarkan?

när är första tävlingen inplanerad? gillar ju att fälja er!!

tack så jätte mycket för sist!

kram

2012-02-02 » 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback