You'r long gone and you moved on

Känner mig nååååådigt trött på all den här äckliga snön och tittar man ut så vräker det bara ner... kändes ju värt att jag ansträngde mig tidigare för att skotta lite-.-'
Har gjort stallet, varit en sväng med Basse och gosat med världens underbaraste ponnysar i hagen^^
Gucci älskar iallafall aktivitetsbollen som vi köpte åt honom, han har gått runt med den i munnen typ halva dan och viftat med den och slagit på Tingis med den, haha hon suckade mest och surade litegrann^^
Väntar iallfall på att Maja ska komma hem ikväll så vi kan fara ut och rida och trotsa äckelvädret, känner att det är äckelväder här ganska ofta numera...det uppskattas INTE!
Jag vill ha sommar och sol, sommarlov, tävlingssäsong och bruna ben, typ nu!
Men men om 2 helger är det Övik och dåå jäklar kör vi!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback