Go your own way

Lite mer info om mitt hår då till dig som ville veta^^
Jag klippte faktiskt mig själv, mest för att jag kände mig impulsiv och uttråkad och jag hämtade insperation från scene stilen som jag älskar!
Det var faktiskt inte speciellt svårt eller nånting utan det handlade mest om att ha en plan hur jag ville att det skulle se ut och hur jag ville göra. Sen var det bara att dela upp håret och dra fram det jag ville skulle bli lugg och sen börja med att klippa den halvan som är kortare av luggen och sen bara klippa det mindre kort ju längre åt sidan du kommer vilket i mitt fall är åt höger eftersom min lugg ligger åt höger:) Sen klippte jag bara in det på sidorna så att det ska gå lite mera innåt och forma sig efter mitt ansikte och så att ifall man vill kunna dra in de mot ansiktet:)
Jag är faktiskt rätt nöjd med min klippning och det kändes värt att göra det själv istället för att slösa 600 spänn på att gå till frissan:)
Kan ju lägga upp lite bilder jag fick insperation av :)
så mitt hår blev väll såhär^^






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback