I said I would never let go and I never did

Sorry for bad update!
Har bara igen bloggmotivation..

men iallfall, igår så red jag båda på hippo och det gick rätt okej, båda var ju förstås ganska starka och stela men jag hade inte precis föreställt mig något annat när de typ inte jobbats igenom på över en månad. Men är iallfall nöjd med båda och de verkade tycka det var skönt att få arbeta:)
Idag dåå blev man väckt av Maja klockan halv 12 av att hon ringde på min mobil och sa att jag skulle öppna ytterdörren eftersom hon sovit över hos en kompis:P sen var de bara på med kläder och ut och plumsa i djupsnön vilket både vi och hästarna uppskattade! Att galoppera i djupsnö på raksträcka måste nog verkligen vara bland det roligaste som finns!!^^,

iallfall, imorn kommer Signe hit, hon som har Gaggiz och vi ska rida ut tillsammans så hon får låna Gucci åå det kommer bli superkul, försöker bara fundera på vars vi ska rida^^
Näe nu ska jag fortsätta tumblra runt vilket har blivit min nya hobby hörs!






Kanske rida på bondens åkrar?

2012-01-06 » 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback