Caught in this game

Ikväll var det ju Eva Jonsson träning i stöcke som jag och Gucci var med på och det gick faktiskt riktigt bra:) Vi tränade på att hoppa bana med mycket svängar och snäva svängar och det är precis vad vi behöver eftersom vi har svårt för för banor med mycket svängar, speciellt när det kommer upp till L:B nivå. Han var riktigt duktig och kämpade på bra och jag är helnöjd med honom. Men man märker att han har fått sig en liten gräsmage sen stöcke tävlingen-.- Man ser att han har fått en ganska tydlig kula, hård bantning inför Vindeln i helgen alltså!

Imorn är jag ledig och ska fara ut och rida Tingis på morgonen, vid 3 ska jag och Manda ta bussen ut till Vännäs och vara med Patric och Andreas och det kommer nog bli super! Haha de ska få visa oss runt i Vännäs för när de pratar om de så låter de som om det är världens konstigaste ställe så då måste man ju ba kolla in de ju!:)
Så blir en heldag i Vännäs imorn och det blir förmodligen super!:D
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback