Home sweet home

Är hemma nuu och gudarns vad trött jag är! Har inte blivit mycket sömn på resan kan jag säga men i natt ska det sovas!
Har blivit mycket shopping och jag undrar hur mycket jag pengar jag egentligen har bränt och om jag ens vill veta det, men har faktiskt bara köpt saker som jag verkligen ville ha också!:)
Så nu tänkte jag lägga ut bilder på min shopping!
 
Creepers från Zoe - 598kr
Tygskorna från Skopunkten - 2 för 149kr
 
 
Röd läpppenna från Kicks 80kr
 
 
Hårmunk från Ur och Penn 25kr
 
 
Trosor från Carlings 2 för 99kr
BH från Lindex 129kr
 
 
Hårfärg från Shock 69kr
Påse med Nitar 100st från Shock 198kr
 
 
Navelpiercing från Punkt Shop 69kr
 
 
Halsband från Ur och Penn 40kr
 
 
Jeans väst från Carlings (Har satt dit nitarna själv!) 299r
Skärp med nitar från Punkt Shop 99kr
 
 
T-shirt från Punkt Shop 199kr
 
 
Linne från JC 149kr
 
 
Linne från Topshop 349kr
 

Usch så mycket pengar jag har bränt! Har iallfall lite pengar kvar och om ungefär 2 veckor kommer det nya pengar så det känns bra. Har iallfall varit en grym resa!!:D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback