I'll save you from yourself

Har verkligen sovit som en liten gris inatt, guud så skönt det var!! Ställde väckaren på 10 och jag hade lätt kunnat sova längre om den inte hade ringt men eftersom jag hade en tid att passa vare bara att kravla sig upp:)
Vid 12 mötte jag upp Manda på gymmet och idag så gick jag bara på bandet i typ några km och sen så körde jag styrka. Mest armar men också lite mage och ben:) Ska verkligen börja köra armar oftare för det är faktiskt sjukligt snyggt att ha lite arm muskler som tjej, inte sådär överdrivet bodybuilder aktigt alltså! Inte för att jag någonsin skulle kunna se ut så men haha(A)
Har iallfall nyss duschat och ska sega ett tag till innan jag går ut och rider Tingis och mockar i gräshagen. 
Blir nog bara att fara ut och jogga lite på hårtunderlag efter galopperandet i djupsanden igår:)
Imorn blir det jobb också bara 4 timmar men det det blir bra!:)
 
Låten jag lyssnar på förtillfället!:)
 
 





Bra hårdag:D

2012-07-15 » 18:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback