Why are we dancing all alone

Det är roligt att bläddra tillbaka och se hur min lilla grå ponny har utvecklats under tiden jag haft honom^^, 
Och kolla så grå han var!(A)
 
 
 
Efter att jag ade haft honom nån månad, han fick bli rejält nerbantad för han var riktigt tjock innan. Sen är det ju bara otroligt hemskt och pinsamt att se hur jävulst mycket jag bara drar i inner tygeln hela tiden! Tur att jag inte gör det längre! Ser ju HEMSKT ut! :S
 
 
 
 
 
 
någon träning efter jag haft honom ett par månader.
 
 
 
Första tävlingen!
 
 
 
Någon L:c mitt i sommaren förra året.
 
 
 
L:c+5 debut!
 
 
 
L:b debut!
 
 
 
Det här hann vi med under vårat första år, har ju massa mer filmer men inte ens jag orkar kolla igenom alla.
Men ni har ju förmodligen sett de senaste filmerna och jag hoppas ni ser samma skillnad som jag!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback