You where to blind to see it

Har haft världens krig med flugorna i mitt rum i natt! Jag har aldrig mött jobbigare flugor än de i Stöcke! De är helt enkelt hemska, de ska bara flyga omkring runt en och helst av allt sitta på en HELA TIDEN! 
Näe ingen kul natt i natt, slutade med att jag gömde mig helt under täcket för att de skulle försvinna-.-'
Vaknade runt halv 9 idag och for ut och red Tingis en stund mot åkrarna och hon skötte sig ganska bra, Gucci får vila idag:)
Har nyss duschat och sminkad mig och om någon timma bär det iväg till jobbet, sista arbetsdagen idag och det känns skönt faktiskt,men vad tusan ska jag göra av resten av mitt lov?
Haha får helt enkelt återstå att se!:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback