Can't take my eyes of you

Eva träningen gick bra idag, Vi hade lite lydnads träning och tränade lite på galopp ombyten då det var mycket svängar som gällde men det gick faktiskt ganska bra, han strulade lite grann men i slutet så bytte han ganska bra:)
Han kändes faktiskt lite loj idag, hade önskat att han var lite mera på tårna, han var inte seg men kändes lite trött ändå, kan ju bero på att de har börjat få sova ute, han har blivit lite tjock och att han är väldigt värme känslig. Han blir alltid väldigt trött och seg när det är varmt vilket de är nu under sommaren så imorn ska jag faktiskt raka honom. Var ju tvungen att raka honom förra sommaren också så han får helt enkelt börja gå rakad året runt:)
Själv har jag nyss duschat och tvättat mig med en tvål som luktar skumtomtar och nu ska jag snart sova för imorn ringer klockan 06.20 och jag börjar jobba 8.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback