I want you to feel the power

Har varit och övningskört en sväng och jag känner mig såå duktig, har kört på en smal grusväg och fick möte och det var inga problem alls, det är verkligen såå kul att köra och jag längtar verkligen tills jag får ta körkort!

Planerna för imorn blir ju då att jobba mellan 10-16 och efter det fara hem och sega nån timma för vid 19 tiden är det Eva Jonsson träning i stöcke. Hoppas verkligen att det kommer gå bra och jag skulle gärna vilja träna på två kombinationer ur sväng vi får väll helt enkelt se vad som står på schemat, hon har ju alltid bra träningar!:)
 
Förra Eva träningen:)





» emma

[email protected]:)

2012-06-20 » 20:56:20
» tina

sv: ja det skulle jag vilja ha!:D

2012-06-20 » 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback