L:c L:b med Gucci

L:cn idag gick riktigt bra, han kändes fin, kvick och lyssnade jättebra på mig och fixade till saker som jag fuckade up, men blev ett pet på sista i grunden då han trampade om innan, kom en utanför placering och jag var helt enkelt jättenöjd med det och honom!:)

haha L:bn gick väll mindre bra om man säger såå...
efter lååååång väntan så blev det våran tur. Han var jättefin på framhoppningen men sen inne på banan så kom vi aldrig igång riktigt. Till ettan så blev det för lamt och han skulle bajsa också så blev helt enkelt en pallnit och jag höll på att ryka men lyckades klamra mig fast i sista sekund. Blev helt enkelt att ta om och han hoppade 1an och 2an bra blev vinglig och kom nära till 3an så han petade den och sen till 4an som var en kombination med en maffig insprångsoxer ur bryt sväng så blev det vingligt och han hoppade av jättestort så det blev helt fel till andra hindret då han stannade igen och jag faceplantade i hinderstödet-.-'
Haha så nu har jag en spräckt läpp och ett uppsvullet ansikte men det är ju också charmigt..

Jag bryr mig inte så mycket i L:bn för det blev helt enkelt bara fel och han var lite trött och jag var för dålig helt enkelt.
Så nu bryter vi ihop och laddar om inför vindeln om 2 veckor!:)





Så himla söt han är Gucci

2012-06-03 » 19:54:17

Grattis va duktiga ni är!

2012-06-04 » 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback