So will you listen to me

Kände mig som världens pro när jag körde runt i betnäs i subarum! Den har ju automat så det var ju bara att fokusera på att bromsa, gasa, svända och se vars bildens kanter var och det var neeemas problemas kände mig så duktig och det var verkligen huur kul som helst! Har jag tur får jag köra mer imorn^^,

Imorn så har jag typ inga planer, Jag är ledig, hästarna ska ridas och jag kommer förmodligen träna imorn också!
Gick en lång powerwalk idag på över en timma med bästaste underbaraste Bring Me The Horizon i öronen och då kan man verkligen kalla det power walk för det är verkligen galet mycket power i deras låtar!

Just nu sitter jag och diskuterar hår med Manda eftersom efter sommaren så har jag bestämt mig för att verkligen göra en förändring! Jag ska spara ut håret nu, inte klippa upp de eller fixa luggen för nu ska allt bara få växa ut och bli "tjockt" och sen ska jag färga det i någon cool färg! För vem har sagt att hår vara kan vara naturliga färger?;)
 
Happy 4th of July America! – Red White and Blue Hairstyle Gallery






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback