We'r going up

Var verkligen huuur trött som helst igår kväll efter en fullspäckad, men helt amazing dag!
Tror inte jag riktigt har fattat än att allt är slut.
Visst jag har sommarlov nu men på något sätt förväntar jag mig ändå att allt ska va som vanligt igen när vi kommer tillbaka, vilket jag vet att de inte kommer att vara. Det känns lite små läskigt att inte riktigt veta vad som kommer hända när gymnasiet drar igång men det ska bli riktigt kul samtidigt!

Idag iallfall så ska jag åka in till stan och träna klockan 2, sen ska jag göra stallet och rida, ska förmodligen rida med Maja men jag vet inte riktigt än.
Det jag vet just nu iallfall är att jag ska sätta mig och redigera bilder från igår och sen tänker jag bjuda på en video från balen!
VI HATAR INTE ATT DANSAA!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback