Give me everything you got

Om 2 helger nu är det 2 dagars i Skeå, blir då L:c L:b med Gucci båda dagarna och har anmält Tingis L:b L:b får se om jag hoppar någe mer, det beror lite på hur hon går.
2 helger efter den är det tävling i Sundsvall 2 dagars och det är nu det kluriga kommer. Jag kommer bara att kunna åka med en häst och jag vet inte vem jag ska ta med mig.
Den lägsta klassen där är L:b. Är Tingis på G skulle jag lätt kunna åka med henne och hoppa L:b L:a men väljer jag Gucci hoppar jag bara L:b båda dagarna.
MEN eftersom Tingis är så ojämn hur hon går och helt plötsligt kan få för sig att nu vill inte jag mer så är ju hon väldigt osäker att åka med. Med Gucci vet jag ju att han kommer att ställa upp bara jag ber honom om det.
Men det känns ju som ändå långt att åka för att bara hoppa L:b.
Har ju redan bokat uppstallning och allt sånt så jag kan inte avboka och måste åka med någon.
Men det är ju roligare på ett sätt att åka med Gucci då jag vet att det kan gå riktigt bra än att åka med Tingis och veta att det kan gå käpprätt åt helvette men att det också kan gå superbra..
Vem tycker ni att jag ska åka med?







Måste va kul att ha två hästar att tävla, men kanske jobbigt oxå?

2012-03-22 » 15:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback