Help me get over you

Fick några bilder från SURF tävlingen skickade, fotade av Evelina:)
<font face="'times new roman'">Lillen</font>&lt;3





» Vicky

Fick veta på hoppträningen i onsdags, han var jättepigg och bjöd mot hindrena när man red nära, han var jättetaggad och man behövde knappt nudda honom för att han skulle öka. Därför märkte jag ingenting, och inte Spencer heller när jag red fram - för att jag och han bar upp det så bra.

Sen när jag började länga tygeln för att jag var klar med framridningen så såg Spencer ngt och frågade mig om han var ren. Ja sa jag, det kändes ju så!



Fick trava runtrunt på långa tyglar men såg bara litegrann, vi valde att böja höger framkota, och efter det hoppade han på 3 ben ..

Vet inte vad jag ska ta mig till :( Har tid på ATG på onsdag ..

2012-03-30 » 07:43:11

så fina ni är:-)

2012-03-30 » 12:37:04

Kan du göra ett inlägg med bloggtips/bloggar du följer?

2012-03-30 » 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback